Sedamert03 Kızlar 22. Haftadayım . Çalışıyorum . İnanılmaz derecede ayaklarım şişiyor . Normalde 35 giyerim ayaklarım 38 e çıktı 😁 var mı ben gibi olan ? Neler tavsiye edersiniz. Çok tuzluda yemiyorum
Bal_1604 Sedamert03 tuzlu şeyler yemeyin ve eve gittiğimizde ayaklariniz yüksekte olucak şekilde uzanın
Symanr06 Sedamert03 geçen bir videoda gördüm canım 3 dk sıcak suda 1 dk soğuk su tekrar 3 dk sıcak 1 dk soğuk suya koyuyordu ödem için
Agg0207 Sedamert03 hamur işi tatlı tuzlu yeme canım çok erken haftada ödem başlamış daha doğuma kadar artıyor bol yürüyüş ictigin suya bir dilim limon atabilirsin
koalamiyim Sedamert03 benim de çok şişiyordu çünkü bütün gün ayaktayım. Tuzlu dışında çikolata, tatlı, hamurişi falan da çok tüketiyordum onları kestim ve su içmeyi arttırdım son 5 gündür şişmiyorum 😅