handeserdes Sinem1925 ben 20 gün bekledim. hiç sorun olmadı. ama kesik olan çizgiyi yaptırmadım sadece. doktora sormadan gittiğimden nolur nolmaz risk almadım.
35_tecrube Sinem1925 sezeryan sonrasını bilmem ama bugün doğuma hazirlik için gittim tüm bacak bikini bölgesi oldum oldum hasat oldum bebekte kasıldı baya bir 35 haftam bitti öğleden beri yatiyom çok kötüyüm yarın kontrol var bakalim
Sinem1925 handeserdes bende onu düşündüm hafif biraz altına kadar aldirsam diğer kalanı eldivenle alın diyorlar ne kadar sağlıklı tabi oda çok tüylü değilim sorun olmaz herhalde diye düşünüyorum
Sinem1925 35_tecrube yaa sıcak bide ben 37 de gitmiştim bir sıkıntı olmamıştı bende ama sen Bi tabi doktora söyle bence canım ne olur ne olmaz çok kasildigindan oda etkilenmiştir belki de