Minikmucizelere yesim-1 baya varmis da adete ne ara yumurtlama oldu da döllendi eziyet etme kiz kendine😅inşallah vardir ve saglikli bi gebelik gecirirsin🤲
yesim-1 papatyaolsun canım adet3 ilişki 7 si oldu tek ilişki üzerinden 13 gün geçti ilişkinin o yüzden test yapmak istedim 🙂
papatyaolsun yesim-1 ben sağ taraftakinde hayalet çizgi görüyorum canım umarım gönlündeki nasip olur 🙏🏻🌺