Kızlar 16 günlük bebeğim var hava çok sıcak evin içi 30-31 derece şuan klimada yok bazen 34 dereceyi buluyor bulunduğu odanın camı kapısı açık bazen ceryanda kalıyor ilk günler çok kalın giydirdim hep üşür dediler şimdi kısa kollu zıbınla duruyor gece biraz serin gibi oluyor altına don giydirip şapka takıyorum müslin örtüyorum ama doğru mu yapıyorum endişeliyim siz nasıl yapıyorsunuz bi akıl verin kızlar