Yldzhh biraz stresli . Doktora gittiğimde bir kaç gün rahatlıyorum bebeğimi görünce ama sonrasında yine gergin oluyorum :( elimde değil ilk gebeliğim düşükle sonuçlandığı için hep endişeliyim. Onun dışında çok şükür hiç bir rahatsızlığım yok bebeğim de şimdilik iyi . Son kontrolümde hareket ettiğini gördük çok güzeldi 🥰