Protein kaçağı varmı diye idrara bakıldı 140 çıktı. Bi dr kötü dedi bi dr iyi dedi. İki doktora görünüyorum. Bu testi yaptıran var mı? Kötü diyeni dinlersem doğuma alacak 35+0. Değerin iyi diyen ise perinatolijiye göründükten sonra karar verelim diyor. Kafam karıştı.