Kızlar merhaba 8 haftalık hamileyim bugün sol kasık tarafımda bıçak gibi batma var ve alt tarafta da sızı var ince ince. Progestan kullanıyorum ve kullandığımdan beri lekelenmem olmuyordu tuvalette peçeteye gelen pembe leke gördüm bugün. Sonrasında da kahverengi leke gelmişti iç çamaşırıma tekrar. Başına gelen var mı? Bu saydıklarım birbiriyle bağlantılı mı değil mi bilmiyorum. Evham yaptım biraz. İlacımı bugün sabahtan içemedim onun da etkisi olur mu acaba?