caniminikizleri Selamün aleyküm kızlar hem spiral ile hemde eşi tarafindan korunup hamile kalanınız varmı adetim geceli 5 gün oldu test yapmaya da korkuyorum 🥲 zaten 4 tane çocuğum var inşallah yoktur
Meryemtolga caniminikizleri yaa cok merak ettim gidip test alip yapsana bi. Allah bagislasin. Bende de ben degil esim korunuyordu hamile kaldım ay merak ettim hadiiiiii
Mavigozunannesi caniminikizleri ben spral ile hamile kalmıştım suan oğlum 4 yaşında 3. Ye hamileyim oda hap kullanırken oldu artık bagalticam
Elif380 @caniminikizleri öyle olup kalanları duydum canım test yap için rahat etsin bence öyle olunca stres yapmayıp adet olursun belki yoksa yani varsa da hayırlısı olsun diyelim 🤗
caniminikizleri Elif380 umarım yoktur valla ben asla çocuk düşünmüyorum tabi Allah’tan gelir amenna ama bilemiyorum şuanda ikizlerim 2.5 yasindalar
caniminikizleri Meryemtolga inanır mısın o testte çift çizgi göreceğim diye o kadar korkuyorum ki gidip alamıyorum önceki gebeliklerimde olmuş olsaydı adetimin birinci günü gidip hemen test yapmıştım fakat bir daha çıkacak diye öyle korkuyorum ki cesaretim yok sizin kaçıncı gebeliginiz acaba benim 3 doğumum 4 tane çocuğum var bide
Meryemtolga caniminikizleri Benim ikinci hamileligim. Oglum daha 13 aylik. Tek çocuk dusunduk hep asla istemiyorduk. Korunmamiza ragmen yumurtlama gunlerimde birlikte olmamaya çalıştık ama nasil oldu anlamadik.
caniminikizleri Melodimm bekleyim bakalım az daha olmadı el mecbur yani yapacam yada doktora gidip kan verecem hastane zaten çok yakınımda ama umarım yoktur
caniminikizleri hasret80 maşallah Allah bağışlasın 3.cocuktan sonramı ikizlere hamile kaldın yoksa 3.cocuklarin mi ikiz
caniminikizleri Meryemtolga Allah’ın mucizesi işte verecek olduktan sonra hiç bir koruma yöntemi işe yaramıyor
hasret80 caniminikizleri 3coxuktwn sonra 2008 li 2013 lu ve 2016 çocuklarım var ikiz ler 5 tane olucak
Meryemtolga caniminikizleri Kesinlikle öyle. Sizde bence cok beklemeyin. İyice eziyete doner her aniniz bir kac gun bekleyip test yapin yada hastaneye gidin