Teslimenursevil yatma derim günlük hayatına devam et. Ben ocakta trsfer oldum 1 gün boyunca otelde hiç kalkmadım tuvalet hariç 2 gün 5 saat otobüs yolculuğu yaptım. Hiç yatmadım uzandım işte tv falan izledim yemek yaptım ev supurdum banyo yıkadım daha neler düşün ama ağır iş yapmadim tabiki. Gezdim hiç evde kalmadım hatta gezmekten yoruldum. Çünkü tutmazsa üzülmim diye beklenti içine girmek istemedim. Hiç belirti olmadı hatta eskisinden daha iyidim. Söyle düşün her zaman normal yolla hamile kalan her kadın hamile kaldığını bilmeden neler yapıyorlar. Yatmakla alakası yok hatta kan akışını yavaşlatıyor rahim ağzının. Doktorum yatma bile üstüne basa basa söyledi hastanede yarım saat dinlendim kalk git evine dedi. İlaçlarını düzgün al yeterli normal yaşantına işine geri dön dedi. Sagdece tek tavsiyem şu iç bol bol. Bula bilirsen badem sutu iç günde 1 bardak yada kefir