Aliasaf00 10 gün sonra günüm tamamlaniyo normal olucak diye belli değil ne zman olursa artık bekliyoruz
Fs12345 Ebrulianne06 merhabalar bana da 26 temmuz gün verildi sizde yanlış hatırlamıyorsam bilkentte doğum yapcaksınız
ipek-karadag80 Yrgnnnnnn sabah 7 de doğumum çok korkuyorum bana bolca dua edin kizlar çok rahat doğumum olsun ikinci gebeliğim bir kızım var yarın da nasip olursa oğlumu almaya gideceğim
Yrgnnnnnn ipek-karadag80 inşallah çok güzel geçer canım rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌸 🌸 🌸