Deyzi_2000 Kızlar 28 haftalık hamileyim genel temizliğinizi neyle yapıyorsunuz, ve doğuma yakın önerebileceğiniz permatik markası varmı kafasını değiştirebileceğimiz ve uzun vaadeli kullanabileceğimiz ?
pembeblog Deyzi_2000 gilette Venüs riviera marka var çok güzel bende onu kullanıyorum turuncu renk uzun süre gidiyor
Deyzi_2000 G12s_18 ben ağda tercih etmiyorum acıya dayanamıyorum daha doğrusu diğer tüy dökücü krem vs gibi şeylerinde kimyasal katkısı olduğu için pek önermiyolar genelde ağda ve permatik baskın oluyorda permatik acaba hangi marka daha temiz ve hijyenik oluyor
35_tecrube Deyzi_2000 bugün hallettim o işi agdaya gittim 35 haftam bitti amma oldum oldum ne kadar zor oldu tüm bacak bikini bölgesi bebekte çok kasıldı öğleden beri yatıyorum kasılmalar oluyor
3Tospikannesi 35_tecrube dikkat edin ben evvelki gün tüm vücut ağda yaptırdım minik çok kasıldı 1 saat dinlendim duş aldım sonrasında kan lekeleri geldi bugün de nişanım geldi biraz sancım da var 34 haftalık olacaz bi kaç güne
Kubra_2023 Deyzi_2000 ben eldivenle alıyorum evlenmeden önce lazere gittiğim için hem az hem kıllar daha ince yapılı eldivenle ayda 1 defa alıyorum daha da inceltti bence kılları ağdadan da daha iyi olduğunu düşünüyorum hem kararma yapmıyor zaten hamilelikte yeterince kararma oluyor
EzoAlya @Deyzi_2000 en iyisi en rahatı ağda.. ben 37.haftamdayım dün gittim aldırdım öyle ağrım sızımda olmadı.. normal doğum sonrası dikişleri kuru tutmak gerekiyor. Permatik çabuk çıkarıyor kılları zor oluyor. Hijjene dikkat edersen eğer en iyisi ağda yaptırmak…
Herhangibirisiiiiiii Deyzi_2000 Dünyanın en iyi jiletini paylaşıyorum seninle bayılarak kullanıyorum💕 
Meleklerininannesii 3Tospikannesi doğuma yakın ağdaya gidince böyle sorunlar oluyor mu canım bende korktum şimdi bende gidicektim çünkü
M112 Herkesin acı eşiği aynı olmuyor ben de ağda yaptirmaktan nefret ediyorum canımdan can gidiyor resmen. En az 3 bicakli bir jilet kullanıyorum kendinden kayganlastirici barlari olanlar var çok rahat kullanımı. Varsın erken çıksın canimdan kıymetli değil vallahi
3Tospikannesi Meleklerininannesii diğer 2 çocuğum da sıkıntı olmadı yaptırdım 36 haftalık doğum yaptım ama bu 3.çocukta böyle bişey geldi başıma 31.haftadan beri kasılma vardı zaten sizde sorun yoksa doktora danışıp yapın derim ☺
Meleklerininannesii 3Tospikannesi bir sorunumuz yok aslında canım doğum zamanımız günümüz de belli o yüzden yaptırayım dedim bir de jilet gerçekten baş edilir gibi değil o zaman bende doktoruma bir görüşeyim 🥰
3Tospikannesi Meleklerininannesii aynen canım en azından doğumdan sonra da al et derdin olmaz eğil kalk sorun olacak zaten doktorunla konuş yaptır 😊