SNurays genelde 20-24 arası yapılıyor. Ben 21+5 te yaptırdım ikili testten cok farklı. Doktor bebegin bütün organlarını çok detaylı bir şekilde inceliyor. Plasentaya, rahim ağzına da bakıyor. Sonucunda bir rapor veriyorlar tüm ölçümlerin yazıldığı. İkili test gibi oransal bir şey değil. Detayliyi yaptırın mutlaka