Munevver_bozdogan bişey sormak istiyorum bende 15inde çatlatma iğnesi vuruldum ya ama suan 5 gün oldu ne akıntı ne bisey hiçbir şey yok yumurta çatlayınca akıntı oluyor diyorlar moral bozmaya başladım hiçbir etki yok bende şuan hamileliğe dair.
Kubra00111 Munevver_bozdogan bende 4. Günde kahverengi lekelenme oldu geçti bilmiyorum sebebi ne acaba veya akıntı olmalı mı olmamalı mı
eylulmihrasmom Munevver_bozdogan herkeste aynı etki yaratmaz kafana takmamaya çalış stresle olmayadabilir. çok zor biliyorum. insallah gönlünüzce olur her şey 😍
Sbhtzmn Munevver_bozdogan belirtim yoktu doktora gittim 4. Gün çatlamış yumurtan ama ilişkiye devam et bi kaç gün dedi sonra pozitif sonuc aldım.
Munevver_bozdogan Kubra00111 lekelenme olunca çocuk tutunuyor diyorlar ama bilmiyorum inşallah seninki öyledir 🙏
Kubra00111 Munevver_bozdogan inşallah canım inşallah rabbim hepimize isteyen herkese nasip etsin tez zamanda kolaylıkla