Aysedmn merhaba kızlar henüz 3 ayı doldurmasına 1 hafta var azı dişi denen yerde şişlik var diş çıkarıyor olabilir mi?
Busraakay_26 Aysedmn pek bilmiyorum ama diş çıkartma evresinde beyaz gözüküyor diye biliyorum başka birşey olabilir mi
Medine_yasar05 Aysedmn çıkarır şimdiki bebeler cnm benim oğlanda 2 aylıkken dişi çıktı yanlız çok kötü oldu çocuğum çünkü 7veya 8aylik diş çıkarmaları daha sağlıklı çünkü diş çıkarması bebeklerde gelişimi durduruyor
Aysedmn Busraakay_26 bende inanın hiç bilmiyorum beyazlık yok ama böyle iki tarafta kabartilar var ☺️
Aysedmn Medine_yasar05 oyyy 2 ayda çok küçük 😔aslında altta olsa diş diye düşündük ama üstte olması kafamı çok karıştırdı