Betay_ İnnovita LH testi yapıyorum, sat 30 Haziran, 11 temmuzdan itibaren yapmaya başladım bugün dahil hep çift çizgi çıkıyor, bilgisi olan var mı kaç gün olur böyle? 11inden beri 2 günde bir ilişki oluyor ama anlamadım birkaç gün yumurtlama olmaz mı??
ferhpnar Betay_ bazı aylar yumurtlama hiç olmuyormuş bazen erken bazen geç oluyor ben bi ay 23. Günde yumurtlama gördüm bi ay 13. Günde hemen biter bitmez başlaman lazım çünkü bazen adet biter bitmez bile yumurtlama olabiliyormuş
Umut_aras Hamile misin acaba o kadar çift çizgi çıkamaz ki yumurtlama bir gün en fazla üç gün sürüyor .
Betay_ Umut_aras ben de öyle biliyorum ama anlamadım normal gebelik testi baktım negatif, geçen ay beta hcg 15e yükselip 2 gün sonra 1e düşmüştü acaba onunla mı alakalı emin olamıyorum 😔
adatuna Betay_ normal tabiki iki çizgi çıkacak :) ben de bunu kullandım önemli olan aynı koyulukta olması
mombarbie_ Betay_ yumurtlamaniz daha olmamış pes etmeden yapmaya devam edin benimde baya geç olmuştu regli gecikmemin 2.gunu oldu degerlendirmistim şuan gebeyim pes etmeden devam edin.
Betay_ MelodyFairy Ben de öyle olması gerektiğini biliyorum ama bende hiç öyle koyu çıkmadı hepsi böyle, boş mu yani bunlar sizce ☹️
Betay_ mombarbie_ reglin 11.gününe kadar yapmadım yani bittikten 5-6 gün sonra yapmaya başladım o ara olmaz diye ama geçmiş olabilir mi 🥹
Mavilisa Betay_ belki hemen peşine yumurtladiniz?? Hemen adet bitimine baslamaliydiniz, ben 5 gün reglden sonra 6. Gün pik gördüm canım. Sen yine de adet olana kadar devam et test yapmaya.
mombarbie_ Betay_ geçmiş olabilir mümkün olduğunca regli biter bitmez başlayıp regli olana kadar gecikse dahi devam etmeniz daha doğru yapmaya devam edin regl olana kadar belki geç yumurtluyorsunuzdur.