Buse4175 Arkadaşlar 26+4 üm her yola çıktığım da yürüdüğüm de sol kasıklarımın üstünde böyle hafif ağrı hissediyorum dayanılamıcak gibi değil ama sizce nedendir doktora da daha randevuma 10 gün var
Alan_Yeliz O bendede oluyo malesef 28haftalik olduk biz ama geciyo dinlenince öyle rahatsiz etmiyo fazla karın alcakligindan oluyo diyolar bana ama doktora sormadım ben