Aybik1 Haftamda herşey normalken bugün şeker yüklemesi yaptıracağım zaman öylesine girdiğim kontrolümde( pazartesi günü ağrım olmuştu o gün kanamam olmuş ) dışardan bi kan gelmedi ama içerde kalmış ve bebek yutmuş muhtemelen dediler ama risk alamayız diyerek amniyosentezi yaptırdım benim durumumda olan varsa lütfen yazabilir mi