Kızlar merhabalar, ben bel kayması yaşamıştım, 1 buçuk sene önce şuan 37+3 hamileyim, doktor ortapediden normal doğuma uygundur ya değilse değildir kağıdı al dedi, başına gelen var mı nasıl oluyor, çok sıkıntılı bel ağrılarım kuyruk sokumum çok canımı acıtıyor