2512tugbaclk Kızlar bugün 7 haftalığım bebişin kalp atışını başta çok güzel dinledik ultrasonda pıt pıt attığı da gözüküyor zaten 🌸 sonra ben heyecanlndım diye doktpr onun ikinci sefere kalp atışını çok derinden alamadı sizede oldumu bu durum normal mi?
Annabelle 2512tugbaclk başıma gelmedi ama sıkıntı olmadığına eminim. Bebek çok küçük kalbe denk getirememiştir ikincide. Duymuşsun bebeğinin kalbini artık tadını çıkar. Sonrakinde gümbür gümbür duyarsın 😍😍
Bal_1604 2512tugbaclk başıma gelmedi öncelikle hayırlı olsun ama benimde daha ileri haftalarda Kordona falan denk geldiği olmuştu kesintili duymuştuk normaldir bence endişelenmeyin
Annabelle 2512tugbaclk haklısın hepimizde var o tedirginlik ama güzel şeylere odaklan. Kalbini duymak harika bi gelişme ❤️
palperol Benım 7. Haftada keseyı gorduk kalp atışı olmayınca detaylıya yolladılar orda atıyodu aşırı değildi yani. Çok şükür şuan 28e gırcez ıyıyız
2512tugbaclk palperol bizim ultrasonda pıt pıt kalp atışını çok güzel şekilde gördük🧿 ben çok heyecan yaptım kalbim çok attı diye kalp atışını ince duyduk