derya61_ Kızlar şuan 36 haftalık hamileyim haftaya sezeryan verdi doktor 10 olması gereken su 6 çıktı tansiyonumda hala yüksek. Alfamed kullanıyorum artık düzenli. Benim gibi olup normal doğum yapan oldu mu