Asel-2023 Kizlar 25 haftalık hamileyim kız vebek bekliyorum ama bebeğim o kadar aşağı da hareket ediyor ki yani hep kasıkta altları tirmaliyir sanki siz de de öyle mi
Ervaduru Asel-2023 hep mi öyleydi yoksa sadece bu hafta mı oyle benim de geçen hafta 3 4 gün öyleydi şimdi hafiften yukarda
Asel-2023 Ervaduru böyleydi ultrason da da birşey yok diyor doktor ama bu hafta hele şu iki gün temelli sanki indi
Ervaduru Asel-2023 bazen aşağıda olup bazen yularda olabiliyorlar doktor herşeyi normal diyorsa normaldir.