EslemBosnak Bugün kontrole gittim 19 haftamdayım cinsiyetini öğrenmek istedim artık ama gene nasip olmadı bacaklarının arasında kordon var ama kız sanırım eminde değilim dedi yaşayan var mı çok merak ediyorum ne zaman öğrenicem sabırsızlanıyorum 😬🥰
Spgrr EslemBosnak merhaba öğrendiniz mi cinsiyeti benim de bacak arasında kordon vardı kıza benzettim dedi sizinki kız mı?
Sevgi566 EslemBosnak bana da aynısını söyledi.13. Haftada gittim arasında kordon var ama %95 kız dedi.Bi hafta sonra yine çağırdı.Bugün gittim yine aynı.Ama az çok araştırdım görüyorum ultrason videolarında bencede bi kızım olucak🥰🥰
EslemBosnak Sevgi566 evet bir kızım oldu benimde şuanda kollarımda çok şükr gece nöbetleri tutuyoruz 😂