Kızlar çevremde normal yolla hamile kalan çok kişi var ve kimsede ödem olmadı bnm tüp bebek diyemi acaba ödem tutuyorum ellerim ayaklarım bacaklarım yüzüm ve onlardan daha çok dikkat ediyorum tuz tüketimine su yürüyüş vs 32 haftalığım ve feci şekilde ödem tutmuşum bunun için önerebileceğiniz başka şeyler varmı