Busrasrc123 Arkadaşlar selam Ümraniye afiyet hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum doktor önerisi olan var mı
Mediha99 Busrasrc123 fazilet Hanım en iyisi diyorlar ben nigar hanıma gidiyorum sgk karşılıyor ama fazilet Hanım özel sanırım fiyatları bi tık yüksekmiş orada takipliyim ama sanırım orada doğum yapmayacağım
Mediha99 edanurrrrrrrrr ben zamlardan önce 1.300 e yakın yaptırmıştım şimdi bilmiyorum fiyatlar ne oldu
Mediha99 edanurrrrrrrrr belli bir süre sonra bakmaya başladı benim doktorum çocuğun yüzü falan netleştiğinde yani detaylıdan sonra