Sedaseriner Mrvkrblut ben adana da yaşıyorum dün çocuk cerrahi ile görüştüm. Yenidogan için sünnet onermiyorum. 3 ayı doldurduktan sonra yaptırın dedi. Aklım karıştı bnmde
Rozmari Mrvkrblut merhaba kocaelindeyseniz eğer dört aylık bebeğimize yeni sünnet yaptırdık Cihan hastanesi Aykut özdamara şu anlık bir sıkıntısı yok memnun kaldık haftaya kontrolümüz var yenidoğan sünnettide yapıyor
Mrvkrblut Sedaseriner Ya bu konuda herkes bişey diyor yedinci günü yaptırmak sünnet diye istiyorum aslında ama kafam karışık tabi