Yeniannis-s normal şeker hastalarında ilk lokmadan sonra 2.saatte tokluk kan şekeri bakarız. Ancak gebelikte durum biraz daha değişiyor insülin hormonuyla alakalı bir sebbei var ve ilk lokmadan sonraki 1.saatte tokluk kan şekeri bakıyoruz. Şeker yüklemesinde önce açlık bakılıyor sonra içecek içiliyor ve 1. Ve 2.saatlerde ölçüm yapılıyor.