Mrym10 Arkadaşlar 11+5 de büyük ihtimal kız demişti üniversite hastanesindeki bir doktor 12 +4 de özeldeki ise erkek dedi aranızda buna benzer bişey yaşayan var mı
Cceylann01 Mrym10 sen biraz daha bekle canıö banada bir kız bir erkek dediler 20 haftalıkken detaglıda tam öğrendim
miray_aden Mrym10 16. Haftada kiza benziyor dediler 18. Haftada %85 erkek dediler. Detayli ultrasonda erkek oldugu kesinlesti biraz daha bekle bence ☺️
Mrym10 Cceylann01 sizin kız mı çıktı detaylıda erkek mi önemli olan sağlıklı olması tabi ama insanda merak ediyor🫣pipi zaten erken oluşan bişey nasıl göremeyip kız diyorlar🫣
Tubasade Kızlar ya bakar mısınız doktorum testisleri olabilir dedi erkek anneleri belki bilir sizde de böyle miydi?
Cceylann01 Mrym10 evet canım kızdı 20 haftalıkken öğrendim artık şimdi 2. Çocuguma hamileyim bakalım ona ne diyecekler merakla bekliyorum 😊
Mrym10 Bugün 13+6olduk bakalım merakla bekliyorum bi tane oğlum var kıza benzetince heveslenmiştik sağlıkla gelsin napalım nasip