Ada022 esnyz14 ya maşallah bana çok kilo almasın diyet yap da dedi doktor normal dogum için haftada 200gram almasını istiyoruz dedi size kilo fazla vs dedi mi
Ada022 runkli0606 maşallah bana çok kilo almasın diyet yap da dedi doktor normal dogum için haftada 200gram almasını istiyoruz dedi size kilo fazla vs dedi mi
esnyz14 Ada022 Hayır kilosu fazla demedi ama benim bebiş dönmedi dönecek gibi de değil sezeryan olacak gibiyim :)
runkli0606 Ada022 zaten bizimkide haftasıyla uyumlu gidiyor fazla değil doktor noemal diyor haftada 220 gr almış 37den sonra kilo alımı yavaşlayacak normal olarak oyüzden bana az bile geliyor kilo
tilbis benimde 35+0 2420 dedi 34+0da 2310du sadece 100 gr almasi beni biraz üzdü ve korkuttu açıkçası ama ayni hastanede farklı doktorlardi acaba farkeder mi bilemedim