Kızlar aile hekimliğinin takibinde tetanoz aşısı için çağrılıyoruz ya bunu kadın doğum doktoruna sorup tavsiye alanlar var mı? Ne öneride bulundular yaptırıp yaptırmama hususunda? Burdan ağır atlatanları yan etkisi olanları okuyorum kesin yaptırmalı mıyız?