Melisaasa Reglime 3-4 gün kaldı yaptım bu testi sabah değil öğlen negatif, ama anlamıyorum hayatımda ilk kez regl öncesi kasık ağrım sancım bel ağrım var kesin hamile değilim tamam diycem ama bu belirtiler ne şimdi?
gulayse_38 Melisaasa bazen cıkmayabiliyor erken test olsa bile regl gününüzde yada 2 gün kala tekrar yapın kaset testte de çıkabiliyor
SiriusA Melisaasa o test bana doğru sonucu vermemişti. Negatif çıktı hamileymişim. Vialand e gidip nefes kesene falan bindim bi de 🤐😂 çok şükür bebişe bişey olmadı, doğurdum 😅
Miamor0121 Yani bazen hormanal değişimler olabilir benim genelde ağrılı geçerdi bazen hiç ağrı hissetmez oldum her ay değişiklik olabiliyo
Melisaasa Miamor0121 benim doğumdan sonra ağrım kesildi ağrım olduğundada ilk günü olurdu bu başka bir durum belim kasıklarım kaç gündür regl olcam gibi sancıyor
SiriusA Melisaasa adetim 2 gün gecikmişti testi yaptığımda. Aradan 4 gün geçti baktım hala gelmiyor ve kasık ağrım var. Bunun yanı sıra çok akıntım vardı. Adetten hemen önce öyle bir akıntı olmazdı, tuhaf geldi. bi de kan testi yapayım dedim o şekilde çıktı