Gunes63 ben de öyleydim hep yatarak emzirdim yavaş bugün 22 gün oldu yavaş yavaş oturmaya başladım dün dikişlerim düştü ağrım var ama cok şükür buna diyorum , her gün ağladımmm ne oturtabildim ne yatabildim ne bebeğimi kucağına alabildim çok kötü hi süreçti , çok iyi anlıyorum sizi ama 2 haftaya kendine geliyor insan geçecek az kaldı 🙏🏻 antibiyotik vs kullanıyormusunuz ilaç olarak ne kullanıyorsunuz Suan