Omerkazim Mommybabyy korkma canim bende 6 ci haftada kanama yasadim yerlesme kanamasi olabilir dedi doktor.dusuk oyle az kanamayla baslamiyor birden kan bosaliyor resmen ben oyle yasadim.allahin izniyle birsey olmaz . Proluton depot igne baslar belki.progestan kapsulde verir ben hala kullaniyorjm 12 hafta oldum.
yummyyumos Bende de dün başladı bugün gittim yerleşme kanaması dedi eğer peçeteyle sildikçe geliyorsa korkma derim ama ilaç kullanmak lazım
yummyyumos Yarın gidin bebek yerleşiyor ilaç önlem amaçlı kullanılıyor ben de dün korktum sorun yok dedi doktor moralin iyi tut
yummyyumos Ben de dün göründü kese ve bebek ama bugün vajinal ultrason ile bile görünmedi sizce ne olabilir? anlamadım ben de geç döllenme olduğu için bizim bildiğimiz haftadan da önceki haftalarda olabiliyor bebek
Mommybabyy yummyyumos genelde alttan muayene de daha net görürler aslında tam tersi olmuş sizin bnm ikisinde de görünmemişti, adete göre hesaplamazsak daha 4 5 haftalık sayılır sonuçta o gün hamile kalınmıyor gibi bişi
Mommybabyy yummyyumos devlet hastanesiyse cihazlar çok iyi olmayabilir ama özeldeyse başka bir yere daha git bence bende cumartesiyi bekliyorum bakalım kontrole gitmek için
Mommybabyy tubik_ 7 haziran ben ne kese gördüm ne bebek doktor dış gebelik olabilir dedi hiç bir belirtisni yaşamadım daha, bu cumartesi gidicem özele inşallah herşey yolundadır
Kfybstn92 Mommybabyy canım canını sıkma stres yapma tutunmaya çalışırken 2 gün boyunca açık kahverengi geldi benimde hemen doktor progestan başlattı fitil olarak günde 3 kere çok şükür geçti megerse yavrum tutunuyormus.bol bol dinlen ayaklarının altına yastık koy
Mommybabyy Kfybstn92 acile de gitmek istemiyorum asla ilgilenmiyolar yatış yapalım diyolar durduk yere cumartesi gidicem özele inşallah devamı gelmez ara ara kasık ağrısı giriyor 😔