Briahll Arkadaşlar merhaba. Umuttepede rahim filmi çektiren var mı aranızda? Çok ağrılı bir işlem mi acaba bazı yorumlardan sonra korktum açıkçası. Aranızda çektiren varsa yorum yapabilir mi
Sultannbstrk Briahll Umuttepe de çektirmedim ama anestezili oldum özel hastane de hiç bir şey hissetmedim
oznur2410 Briahll ben yeni çektirdim Umuttepe’de hafif regl sancısı gibi oluyor ilacı verirken o kadar özellere o kadar para vermeye gerek yok bence
Esenha Briahll ozelden hic bir farki yok gibi aneztesi istemiyorsaniz ozele cok para vermeye gerek yok 5 dk surmeyen bir agri oluyor ona gore hazirlayin kendinizi ozele verceginiz parayla altin alin kendinize hatira🥰