tilbis Aranızda kullanan var mi bugün bi agrim oldu kontrole gittim nst de bi tane sancim cikti doktor bu ilacı verdi kalp tansiyon ilacı ama gebelikte erken doğumu onlesin diye kullanılıyormus ben biraz tereddüt ettim kullanan var mi
Nazlicannn196 tilbis 32 ci haftadan beri hergün kullanıyorum 34 deyim kullanmasam doğuracağım yoksa hiç bir yan etkisi olmadı
Totanseyma tilbis geçen hafta ufak sancı çıktı doktorum günde 1 kere kullan dedi bugün tekrar gittim günde 2 ye çıkardı ilacı kullanmasan sancıların daha da artardı dedi bide ciğer geliştirici vurdu
Sibelgnc tilbis 16 haftadayım kanamam oldu onunla birlikte sancımda olunca erken doğum önlemek için vermişler ama bi yan etkisi olmadı