Benim de ilk başlarda öndeydi sonra kendi haftası oldu 3 aylığız şu an yine 1 hafta önde ama dediği gibi arkadaşın yakalayabiliyor ayrıca bebeğim önde ilerlemesi iyi bi şey kuzenimin 2 hafta öndeydi boyları çok uzun bebişlerinin doğma gününü etkilemiyormuş bu arada sadece kilo ve boyu etkiliyor diye biliyorum