Kızlar 27 hafta 4 günlük olduk ama 2 hafta önden gidiyor bugün ki kontrolde doktorum bebeğinin suyu fazla dedi açlık tokluk kan sonuçlarım normal çıktı yarın erkenden gel şeker yükleme testi yapalım dedi sizlerde böyle sıkıntı yaşayan oldu mu bir problem yaşadınız mı çok korkuyorum bu durumdan😔