Deletedmom_79 Ben yine bir şey sormaya geldim philips avent göğüs kalkanı aldım da bugün kullanmaya başladım 2 tane kapağı var bunun havalandırmalı olan kapağı mı kullanmak iyi yoksa havasız mı? Yani havasız olan kötü yapmaz mı ki taksam
Ilk-gebeligim Deletedmom_79 havasız olana süt aktığı zaman bebeğe içirilebilir ama havalı olana akan sütü bebeğe vermemek dökmek gerekiyor ben göğüs ucu yara olduğu ve ağrı yaptığı için kullanıyorum bu yüzden havalı olanı kullaniyorum