DamlaKaraolu Daha dün şafak 25 derken bugün aniden gelen sancıyla 5 saat içinde miniğimi kucağıma aldım 😘😘❤️Çok şükür hiçbir sıkıntısı olmadan ❤️❤️Darısı bekleyen tüm hamişlere 😘😘
AyteNil DamlaKaraolu Yaaa gözünüz aydın sağlıkla büyütün yavrunuzu 😊🧿 normal mi oldu sezeryanmı bende yarın sabah doğum yapıcam spinal sezeryanla ve müthiş heyecanlıyım uyuyamıyorum bile 🙈 benim için dua edermisiniz 🙏🏻🙋🏻♀️
Leyla_t DamlaKaraolu Korktum bir an benim de son 30lı günlerim 😀 gözünüz aydın saglıkla büyütün 🙏 kaç haftalıkken Doğum yaptınız ?
DamlaKaraolu AyteNil AyteNil normal doğurdum canım ilk defa sancım oldu derken 2 saat içinde suyum geldi hastaneye geldik 2 saat de sancı çektim doğurdum 😘
Tugba07 AyteNil Allah yardimcin olsun cnm. Hayirlisiyla alirsin ins evladini kucagina ve bizlerle paylaşırsın 💐🙏
ttgb38 15 gün kaldı benimkisi neden gelmiyooooooor 😂 üstelik doktorumun erken doğar demesine rağmen inatla gelmiyor oğlum 💙 Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. Sizinkide sağlıkla gelmiş çok şükür Rabbim sizlere hayırlı evlat eylesin 🙏🏼
Merve_nurkacar DamlaKaraolu aradığım post bu iste Ya gözünüz aydın Saglıkla büyüsün insallah ❤️☺️Demekki pat diye doğurmak böyle bşsey bende hic sancı nişan Yok diye üzülüyorum ama demekki her an gelebilir illa günlerce sancı çekmeye gerek yokmuş ne güzel 🤗
DamlaKaraolu 36+4 de kızlar bugün doktora geldik sancı açılma hiçbirşey yoktu doktora bu nasıl iş 40 geçer dedim o da belli olmaz akşam sancıyla gelirsin bir bakmışsın doğurmuşsun dedi güldük bugün daha eve gelmeden başladı kasılmalar sancıla aldırmadım 2 saat sonra wc den çıktım iç çmaşırım ıslandı idrar kaçırması sandım değiştir bir daha oldu derken doktora aradım sormaya o sırada pantolondan fıçkırdı doktorla konuşurken hastaneye geldik 1 cm di açıklık bir saat çok sancı çektim ki ben kanseri atlattim birgün bile acıyor demediğim halde bağırmamdan herkes bana baktı yerlere oturdum kalktım yat dediler yatmadım rahat değil diye yarım saat derken masaya yattım 3 ıkınma karnımda bir acayip his derken bebeğimi gördüm 😘