Kymetnur Kızlar bugün reglnin 30. Günü. Pcoluyum. Test yaptım ilk idrarla. Alttaki test hemen gölgeli silik çıktı. Sonra kaptaki idrarı dökmeden 40 dk sonra bir test daha alıp yaptım. Onda hiçbir şey çıkmadı. Alttaki venu marka üstteki prodoctor. Hangisine güvensem şaşırdım sanırım prodoctor daha iyi marka onu 40 dk sonra yaptım mevcut idrarla ona inanmak daha mı sağlıklı. Alttaki daha belirgin resimde tam belli olmamış. 
Belguzar123 Kymetnur ben altakinde gordum canim Hersey gonlunce olsun ya yarin tekrarla yada ayni markanin testini birdaha alip yap
Kymetnur papatyaolsun yarın aile hekimliğine gideyim en iyisi. İnşallah vardır. Çok teşekkür ederim ☺️