Ebruyldz356 Merhaba güzel anneler ve anne adayları bebeğinize hangi bebek bezini ve ıslak mendilini tercih ettiniz ? 🌸
Minis122 Ebruyldz356 bezimiz molfix kullaniyoruz islak mendilide molfix izotonik dusujuuordum ama. Sebeplerden dolayi acil almam gerekti slepy aldim
Ebruyldz356 Hangi serisini kullanıyorsunuz bende molfixten yanayım pure soft stok yapmak istiyorum pişmanda olmak istemiyorum 🤔