Hrycebeci Merhabalar herkese 28 haftalık gebeyim şeker yüklemesi yaptırmadım acaba benim gibi yaptırmayan varmı aranızda
Albatros3501 Hrycebeci bende yaptırmadım ama doktorum yaptırmıyorum dedi aç tok bakmıştı sadece. Bu arada bende 28+3üm.