Elifylmz377 bu konuyu daha öncede konuşmuştuk burda profilime girip yorumları okuyabilirsiniz tartışma sayfaları orda var bende epilepsi hastasıyım kepraa kullanıyorum ilk hamileliğimde sıkıntı olmadı hamd olsun şuan ikinci gebelik Allah’ın izniyle. Yine ilacım aynı