Fulya1993 Kızlar şükür geç döllenme denilmişti 2 hafta geriydi bugün doktora gittim 1 haftaya düşmüş oynayıp duruyordu içerde
anneoluyoruuumm16 Fulya1993 maşallah canım. Benimkide geç döllenme bir hafta geriden gidiyoruz. Ama bir sorun yok dedi doktorumuz her gittiğimizde güzel büyüyor maşallah.
seizetheday Fulya1993 yaa benim de son adet tarihim 22 insandı doktor 1 mayıs olarak yazdı geç döllenme diye dün gittim 11+2ydi normalde 12 haftalık dedi normal mi acaba
anneoluyoruuumm16 Hbetus farklı hastaneye gittiyseniz makineden kaynaklanıyor. Bende gecen hafta başka hastaneye gittim 3 hafta geri çıktı ağlaya ağlaya her zamanki doktoruma gittim bebek geride değil haftasıyla uyumlu dedi
Sibel_72 Hbetus beslenmeyle alakalı olabiliyor lif ve bol su için bebek haftasını yakalayacaktır bol bol kefir için sade olan ama stres iyi değil
Fulya1993 Hbetus valla doktor toparlanmış dedi 1 hafta geride çıktı çok şükür bıldırcın yumurtası yedim ceviz kefir muz maden suyu ve kaşar normal de şuan faydası olmuş mudur bilmiyorum ilk cocugumda kilo alımı için bunları yapmıştım şimdide deneyeyim dedim
Fulya1993 anneoluyoruuumm16 benim 2 hafta gerideydi canım 1 haftaya düşmüş çok şükür kafayı yemek üzereydim zaten
Fulya1993 seizetheday geç döllenme de bu şekilde işte geride oluyormuş yani ilerleyen haftalarda haftasını yakalamzsa adet tarihini değiştiriyorlar sanırım benim daha düzenleme yapmdi