Sebaxs4 durup dururken bakılmasını uygun görmüyorum ilk zamanlar hep alttan bakıldı net görülmesi için hiç karşı çıkmadım normaldi ikiz gebeyim ve o çatala yatmak istemedim. Kanamam olur düşük tehlikem olur evet ama bişey yokken ve 13. Haftama gelmişken istemedim doğal olarak, ayrıca ben istemiyorum müsait değilim dediğimde buna ben karar veririm diyen bi asistan vardı karşımda