Merhabalar 12+2 günlük hamileyim iki gün önce şiddetli ağrı ile doktora gittim ve 6.5 mm sol yumurtalıkta kisg gördü doktor bir an önce egitim araştırma pelvik renklj deupler çekilmeli görmeli dedi nasıl hamile kaldım bu liste rağmen dedi başına gelen var mı almamız gerekebilir dedi içerde patlayabilir dedi neler beke yaşıyorum kaf gündür bebeği sıkıştırmaya başlamış