Aslında başka bir hastaneye salı gününe randevum vardı. Ama instagramdan doktora ulaştım yarın sabah gidersem muayene sirasi vereceğini söyledi. O kadar heyecanlıyım ki 19+5 olcaz yarın. Yüzünü görebilir miyim acaba çok merak ediyorum. Bu haftalarda yüzünü gören var mı belli oluyor mu yani burnu falan