giizemmece10 Merhaba kızlar 36.haftamdayım bugun nst de 10 dakika da bir sancı cikti ama bende her hangi bir belirti yok doktor istirahat et dedi böyle bir durum yaşadınız mı ne onerirsiniz
Mom0888 giizemmece10 bendede sancı cıkmıtştı hatta doktor sordu hissediyormusum diye hayır dedim 1 hafta yat ağır iş yapma demişti 39+4 de doğurdum oda artık doğsun diye zumba yapmadım her gün yürüyüş temizlik mi yapmadık pilates vs 😄