33+5teyim lakin iki gündür boğazım sürekli gıcık halinde öksüresim geliyor , öksürdükçe kaşıklarıma ağrı yapıyor . Boğazlarımı yumuşatmak için ne yapabilirim? Doktorumu aradım anlattım dahiliyeye yönlendirdi bende gitmek istemiyorum ilaç içmek istemediğim için 🤔🤔🤧🤧