Bende ilk doğumumu sezeryan oldum Şuan 2.ye hamileyim ssvd istiyordum en başından beri Rabia Nizama gidiyorum ama mecburi tekrar sezeryan olacağım plesantam aşadaymış bebeğin eşiği riskliymiş normal doğum yapmam son zamana kadar bekledik ama çıkmadı yukarı plesantam hayırlısı diyorum artık nasip olmuyacak normal doğum doktorumdan çok memnunum ama sezeryan olacağımı bilsem başka bir doktora giderdim çünkü fiyatları çok yüksek ve temmuzda zam geldi 10 günüm kaldığı için başka bir doktorada güvenemiyorum 😞inşallah rabbim size nasip eder ssvd u