Esoo44 Ben kademeli ahşap beşik aldım fakat tercih meselesi daha çok park yatak alınıyor sanırım. Kumaş olması katlaması daha kolay onlarda diye olsa gerek. Ben görüntü olarak ahşap beğendiğim için tercih ettim, yer sıkıntımda yok o yüzden. Uzun zamandır park yatak kullanan arkadaşımda var ahşap beşik kullananda herkes kendine göre memnun. Ben ahşap seviyorum ☺️